Healthy weight

30 de zile pierde în greutate

Cum să slăbești 6 kg de greutate în 30 de zile Enciclopedie Enciclopedie tabilirea unui obiectiv pentru a pierde în greutate în 30 de zile au 1 lună ete un obiectiv bun.

Exită diferite chimbări pe care le puteți face într-o lună, iar acete modificări pot fac Conţinut: sfaturi Stabilirea unui obiectiv pentru a pierde în greutate în 30 de zile sau 1 lună este un obiectiv bun.

Există diferite schimbări pe care le puteți face într-o lună, iar aceste modificări pot face o diferență semnificativă, nu numai din punct de vedere al greutății, dar și al aspectului și stării generale de sănătate. În general, vărsarea de 0,5 până la 1 kg pe săptămână sau patru până la 4,5 kg pe lună nu este recomandată. Pierderea rapidă în greutate nu este întotdeauna sigură și poate să nu fie durabilă pe termen lung.

Stabilirea unui obiectiv de a pierde 6 kg într-o lună nu poate fi un obiectiv realist. Cu toate acestea, odată cu modificările la dieta, programul de exerciții și stilul de viață, este posibil să puteți pierde până la 6 kilograme într-o lună. Etapa Partea 1 din 3: În pierdere în greutate mirtazapină unei diete speciale pentru pierderea în greutate Numărați-vă caloriile.

Pentru a pierde în greutate, trebuie să limitați numărul de herb să ardă burta grăsime consumate în fiecare zi. Reduceți pe - calorii în fiecare zi. Procedând astfel, veți pierde între 0,5 și 1 kg de greutate corporală pe 30 de zile pierde în greutate.

Când este combinat cu exercițiile fizice, este posibil să puteți pierde până la 1,5 kg de greutate în fiecare săptămână, dar acest lucru nu este sigur. Utilizați un jurnal alimentar, un site web de monitorizare a caloriilor sau o aplicație smartphone pentru a afla despre numărul de calorii pe care le consumi. Se scad - de calorii din numărul dvs. Nu mâncați 30 de zile pierde în greutate puțin de de calorii pe zi.

În general, consumul a mai puțin de de calorii pe zi este considerat nesigur și poate fi dificil să îndeplinești cantitatea de nutrienți zilnici de care ai nevoie. Proteinele sunt un grup alimentar excelent și ajută la pierderea în greutate - mai ales dacă vrei să slăbești rapid.

Proteina este un nutrient cheie în orice dietă. Cu toate acestea, studiile arată că proteinele te vor face să te simți mulțumit mai mult, chiar dacă mănânci mai puțin alimente.

Proteina susține, de asemenea, metabolismul organismului.

Adăugare și pierdere în greutate: Iată Skinny

Mănâncă: păsări de curte, carne de porc, fructe de mare, nuci, tofu, produse de vită slabă și ouă. Mâncați multe fructe și legume. Fructele și legumele sunt un grup minunat de mâncare pe care să îl consumi în mod regulat atunci când încerci să slăbești. Adăugați aceste alimente la fiecare masă și gustare. Fructele și legumele sunt destul de scăzute în calorii, dar bogate în fibre și alți nutrienți esențiali.

Ambele tipuri de alimente te completează fără a adăuga prea multe calorii. Faceți farfuria pe jumătate umplută cu fructe sau legume. Sau adăugați porții de fructe sau legume într-o masă. Încercați să adăugați o jumătate de cană de fructe, o cană de legume sau 2 căni de legume cu frunze.

Alegeți cereale integrale, nu cereale rafinate. Alegeți mai des cereale integrale.

30 de zile pierde în greutate pierdere în greutate retreat de sănătate sydney

O serie de substanțe nutritive de grâu procesate sunt de obicei irosite, astfel încât acestea nu pot satisface nevoile organismului. Reduceți consumul de grâu cât mai mult posibil. Există unele cercetări care arată că o dietă cu conținut scăzut de calorii sau o dietă care restricționează aportul de grâu are ca rezultat o pierdere în greutate mai rapidă 30 de zile pierde în greutate comparație cu o dietă scăzută în calorii.

De asemenea, asigurați-vă că serviți întotdeauna porții rezonabile de cereale integrale. Controlează foamea cu apă. Apa potabilă este bună pentru sănătate și, de asemenea, ajută la pierderea 30 de zile pierde în greutate greutate. Unii sugerează că, dacă nu bei suficientă apă și ești deshidratat, corpul îți trimite semnale creierului tău care creează un gust foarte asemănător cu foamea. Mulți oameni pot alege să mănânce, deoarece cred că le este foame, când de fapt simt sete.

De asemenea, umplerea stomacului cu apă înainte de a mânca sau a bea apă pentru a reduce foamea în timpul zilei poate ajuta la reducerea poftelor pentru gustări, care pot adăuga calorii. Încercați să beți cel puțin 8 - 13 pahare de apă și lichide complementare în fiecare zi. Puteți încerca, de asemenea, apă adăugată aromată, precum și ceaiuri decafe și neindulcite. Partea 2 din 3: Pierdeți în greutate făcând activitate fizică și schimbându-vă stilul de viață Crește intensitatea exercițiului.

Cea mai bună combinație pentru a pierde în greutate este monitorizarea dietei și exercitarea în mod regulat. Adăugarea de activități fizice în majoritatea zilelor săptămânii va sprijini pierderea în greutate.

Cea mai bună activitate fizică la arderea caloriilor este exercițiul cardiovascular. Încercați să petreceți cât mai mult de de minute pe exerciții cardiovasculare, sub formă de exerciții de intensitate înaltă și moderată.

Făcând ambele tipuri de exerciții fizice, corpul tău va arde calorii, iar metabolismul tău va crește după finalizarea exercițiului. De asemenea, încercați să adăugați antrenament pentru greutate timp de zile.

Antrenamentul în greutate nu arde la fel de multe calorii ca exercițiile cum să pierzi grăsimea bingo wing, dar vă poate ajuta să vă creșteți metabolismul în mod continuu. Mergeți mai mult în ziua voastră. Deplasarea pe cât posibil pe parcursul zilei poate crește și numărul de calorii arse. Încercați să parcați vehiculul mai departe, deasupra scărilor liftși încercați să stați mai mult decât să stați. Dormi suficient.

Chiar și în termen de 30 de zile, lipsa de somn vă poate afecta pierderea în greutate. Dormi suficient în fiecare seară pentru a-ți atinge obiectivele. Majoritatea profesioniștilor din domeniul sănătății recomandă să dormi între 7 și 9 ore în fiecare noapte. Încercați să vă culcați mai devreme și să opriți dispozitive zgomotoase atunci când încercați să dormiți.

30 de zile pierde în greutate snep pentru slabit

Studiile au arătat că dacă nu dormi suficient, corpul tău se va lupta să slăbească, să crească producția de hormoni care provoacă foamea și s-ar putea să simți că vrei alimente care conțin mai multe grăsimi și carbohidrați.

În plus, dacă vă simțiți obosit, s-ar putea să vă simțiți demotivat să respectați un plan de exerciții și o dietă sănătoasă. Reduce stresul. Ca somnul, stresul cronic și nivelul scăzut de stres pot interfera cu procesul de pierdere în greutate.

  • Iată ce poți mânca pe zile După depăşirea pragului de 30 de ani, mai toate femeile se plâng că slăbesc din ce în ce mai greu.
  • CUM SĂ SLĂBEȘTI 6 KG DE GREUTATE îN 30 DE ZILE: 11 PAȘI - ENCICLOPEDIE -
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată bărbaților pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă!

Acest lucru este și mai influent dacă încercați să slăbești în termen de 30 de zile. Stresul are o influență mare asupra capacității tale stanford research pierdere de grăsime a slăbi. Chiar și stresuri minore experimentate zilnic pot crește nivelul cortizolului organismului. Uneori, complică pierderea în greutate și crește și foamea. În plus, stresul te poate face să te simți obosit, astfel încât vei ieși din rutina ta de a mânca, de a face exerciții fizice și de alte schimbări de stil de viață sănătoase.

Încercați să faceți lucruri care vă relaxează și să eliberați stresul, cum ar fi: meditați, ascultați muzică, discutați cu 30 de zile pierde în greutate susținători sau mergeți la plimbare. Partea 3 din 3: Configurarea mentalității drepte Ia notite.

30 de zile pierde în greutate xooma pierderea în greutate

Pentru o perioadă de pierdere în greutate de 30 de zile, poate fi util să se stabilească un jurnal de pierdere în greutate. Puteți urmări toate alimentele pe care le mâncați, exercițiile pe care le faceți și progresul general. De asemenea, puteți scrie despre provocările și succesele pe care le aveți la dietă timp de 30 de zile. Când încercați să slăbiți 6 kilograme în 30 de zile, este posibil să aflați că obiectivul dvs.

Cu toate acestea, dacă țineți cont de dieta dvs. Notează-ți notele alimentare sau programul de masă. Acest lucru vă va ajuta foarte mult în schimbarea dietei dacă sunteți dispus să continuați procesul de scădere în greutate. Vă dați seama ce este benefic în pierderea în greutate și ce nu.

Este posibil să doriți, de asemenea, să notați note despre programul de exerciții și tiparele care funcționează cel mai bine pentru dvs.

Pierde in greutate in 30 de zile / Jillian Michaels - 30 zile

Scrieți un citat motivațional. Este posibil să vă fie dificil să urmați o dietă strictă pentru o lună întreagă. Menținerea obiectivelor motivate te poate ajuta să rămâi concentrat. Puteți scrie o mică notă motivațională pe notă sau pe hârtie posteazăși postează-l în fața frigiderului, pe birou sau lângă pat. Gândește-te de ce vrei să slăbești. Oare pentru că ai vrut să porți pantaloni cu dimensiuni mai mici?

Este pentru a vă crește încrederea? Sau este pentru a controla boala cronică? Notează-ți motivele care există, astfel încât să-ți fie mereu amintit motivele pentru care ai vrut să slăbești.

Când vă simțiți provocați și descurajați o dietă, recitiți aceste mici citate și citate motivaționale. Repetă-ți totul pentru tine pentru sentimente pozitive, astfel încât să poți rămâne cu planul.

Asigurați-vă că rămâneți responsabil.

30 de zile pierde în greutate cum să pierzi burta muffin de brioșă

Chiar dacă sunteți alături de prieteni, membri ai familiei sau cu un registru alimentar și cântare, este mai bine dacă vă respectați principiile atunci când doriți să slăbiți. Spune-le prietenilor și membrilor familiei despre dieta de 30 de zile și dorința ta de a slăbi.

Pierde în greutate în 30 de zile, cu Dzhuliey Maykls

Puteți să le cereți să vă sprijine sau puteți, de asemenea, să le sunați, să le trimiteți text sau să le trimiteți prin e-mail pentru a împărtăși progresul dvs. O cântărire obișnuită este un alt mod util de a vă face responsabil. Oamenii care își verifică greutatea în mod regulat sunt în general mai bine capabili să slăbească pe termen lung. Medicul dumneavoastră vă va spune dacă planul dvs.

Încercați să vă angajați timp de 30 de zile. Este posibil să fiți nevoit să refuzați să participați la petreceri, evenimente sociale sau alte lucruri care pot interfera cu rutina dvs. Aceasta este doar pentru o lună. Evitați cafeaua și băuturile alcoolice dacă le consumați pentru întreaga lună - ambele tipuri sunt surse neașteptate de calorii adăugate. Ultimele Publicații.

30 de zile pierde în greutate 12 săptămâni greutate gravidă pierdere