masa grasa | Fii sanatos, fii in forma!

Aruncați vă arderea grasă

Acesta este numărul 1 Motiv pentru care oamenii merg la ER 19 gustări cu ardere grasă pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate Încercați să slăbești? Este important să mâncați alimente potrivite, chiar și atunci când mâncați o gustare rapidă. Probabil că tăiați mâncare rapidă.

stoparea poftei de mancare

Ați învățat să faceți alegeri sănătoase la magazinul alimentar. Și, probabil, faceți multă lectură sau vizionare video pentru a obține mai slab pe diferite diete și orientări nutriționale pe care le puteți urma, în timp ce încercați să vărsați câteva kilograme și să trăiți un stil de viață mai sănătos. Doar asigurați-vă că nu luați în considerare sfaturile de dietă pe care niciun medic nu le-ar urma.

eco slim in peshawar

Pe măsură ce ați făcut toate aceste cercetări, probabil că ați auzit despre alimentele care ard grăsimi. Și poate te-ai întrebat: aceste alimente pot ajuta cu adevărat la pierderea în greutate? Răspunsul este da - și nu.

fat cuptor fat burner review

Să fim clar. Niciun fel de alimente nu poate arde grăsime.

finala finală pierdere în greutate

După cum notează centrul de sănătate al Universității West Virginia, unele alimente cu cofeină îți pot grăbi temporar metabolismul.

Metabolismul tău se referă la modul în care corpul tău consumă energia. Cu toate acestea, alimentele în sine aruncați vă arderea grasă pot provoca pierderi în greutate, indiferent de câte lucruri grozave ai auzit despre grapefruit, țelină sau ciorba de varză.

19 gustări cu ardere grasă pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

Dar alegerea alimentelor potrivite vă poate ajuta dacă utilizați alte strategii pentru a slăbi. Când încercați să vărsați câteva kilograme, probabil vă gândiți cu atenție la ceea ce mâncați la masă. La fel de importante sunt alimentele pe care alegeți să le gustați între mese.

Încercarea de a opri gustarea este o strategie de dietă pe care aproape niciun medic sau nutriționist nu ar rămâne în urmă. Cheia este să alegeți gustări sănătoase, precum cele din față, care vă vor ajuta să ardeți grăsime și să pierdeți în greutate, nu să subminați toată munca grea te descurci la sală sau la jogging-ul tău zilnic.

Conform ghidurilor Academiei de Nutriție și Dietetică, gustările sănătoase pentru adulții mai puțin activi ar trebui să aibă aproximativ de calorii. Gustările pentru adolescenți și adulți activi pot varia de la la de calorii.

Cele mai rapide rețete de smoothie cu ardere grasă

Ar trebui să planificați și să vă porționați gustările înainte de timp. În acest fel, vei ajunge aruncați vă arderea grasă ceva sănătos atunci când îți va fi foame. Citiți mai departe pentru a vedea câteva gustări sănătoase care vă vor ajuta să ardeți grăsime, să vă construiți mușchi și să vă simțiți mai sănătos. Mere și unt de arahide Împerechează mere roșii cu un unt natural de nuci pentru o gustare perfectă iStock. Deși aceste alimente s-ar putea să nu ardă din punct de vedere tehnic singure, ele vor ajuta cu siguranță regimul tău zilnic de a arde grăsime și de a construi mușchi.

Una dintre sugestiile delicioase ale academiei este să mănânci un măr cu 1 lingură de unt de arahide, unt de migdale, sau unt de semințe de floarea soarelui.

După cum remarcă Livestrong, este o idee grozavă să alegeți un unt natural de arahide sau alt unt de nuci sau semințe pentru a evita adăugarea de zahăr și uleiuri vegetale hidrogenate. Avocado cu salsa Avocado este o gustare sănătoasă pentru inimă iStock.

Puteți mânca amestecul pe chipsuri de tortilla cu conținut scăzut de grăsimi sau pe o tortilă integrală de grâu. Puteți chiar să-l presărați cu brânză cu conținut scăzut de grăsime, înainte de a o rula.

Știm cu toții că avocado pe pâine prăjită este o tendință majoră. Acest lucru se datorează faptului că avocadele sunt bogate în nutrienți, bogate în fibre și, potrivit SF Gate, sunt ambalate cu grăsimi monosaturate sănătoase care reduc riscul de accident vascular cerebral și boli de inimă.

Apoi, turnați amestecul în căni de hârtie și congelați. Dacă ați încercat vreodată să înghețați singură o ceașcă de iaurt, probabil ați aflat destul de repede că se transformă într-o cărămidă destul de solidă. Notele Serious Eats trebuie să adăugați zahăr dacă doriți iaurt congelat pe care îl puteți scoate ca înghețată.

Se pare că sucul de fructe face trucul - și creează o gustare mult mai sănătoasă decât iaurtul ambalat cu zahăr alb. Kebaburi de fructe Frigarui face o gustare cu fructe mai distractivă iStock.

Serviți kebab-urile cu iaurt cu conținut scăzut de grăsimi ca o baie. Aveți nevoie de câteva idei pentru care fructele merg bine împreună? Center Cut Cook oferă o selecție curcubeu de căpșuni, portocale, ananas, kiwi și struguri. Și Observatorii de greutate sugerează combinația tropicală de ananas, mango și banane. Biscuiti Graham cu nucă sau unt de semințe și iaurt Cu adaosurile potrivite, crackers-ul Graham poate fi o gustare sănătoasă iStock.

Academia recomandă topping crackers cu graham cu nuca preferată sau untul de semințe, și apoi să le scufundați în iaurt cu vanilie cu conținut scăzut de grăsime. Dacă sunteți serios în a face această gustare cât mai sănătoasă posibil, asigurați-vă că nuca dvs. Și dieta de slabit mediterana aveți timp, luați în considerare să vă testați abilitățile de coacere, făcând crackers de graham de casă.

Făină de ovăz Există multe modalități de a face o gustare sănătoasă cu fulgi de ovăz iStock. Nu sunteți sigur ce fel de fructe uscate vor avea cel mai bine gust cu făina de ovăz? Asta depinde de aromele care vă plac cel mai bine. Însă unele dintre favoritele încercate și adevărate, potrivit SF Gate, includ stafide, afine, afine, caise, prune, curmale sau smochine.

Aceste fructe uscate adaugă o cantitate de dulceață făinii de ovăz fără a adăuga aceleași calorii goale pe care le-ați obține din zahăr. Pita și hummus Cu porțiunile potrivite, pita și hummusul pot fi o gustare sănătoasă iStock. Academia are câteva îndrumări cu privire la cât de mult din această gustare ar trebui să vă bucurați, dacă obiectivul dvs. Recomandarea organizației este să tăiați o pita integrală de grâu în pană și să o mâncați cu 2 linguri de hummus.

Puteți găsi o serie de diferite tipuri de hummus la magazinul dvs. Sau, puteți petrece un aruncați vă arderea grasă de timp în bucătărie și încercați să vă faceți hummus.

Ce ar trebui să mănânce o persoană slabă și grasă?

A Beautiful Mess are o gamă impresionantă de rețete pe care să le încercați. Popcorn Popcorn cu aer este o gustare excelentă, cu un conținut scăzut de calorii iStock. Dar academia recomandă floricele pop-air ca o alternativă sănătoasă, dar satisfăcătoare. Amestecați 3 căni de popcorn pop-up cu brânză rasă sau condimente uscate.

Dacă aveți probleme pentru a obține condimentele să se lipească de popcorn-ul pop-air, Kitchn recomandă să adăugați o cantitate mică de ulei de măsline.

sadkhin reviews weight pierdere

Sau, dacă nu doriți să adăugați grăsime, încercați ideile SparkPeople pentru topping-uri sănătoase cu floricele. Quesadilla Ștergeți restaurantele și montați o caseta mai sănătoasă acasă iStock. Puteți prepara una cu tortilla integrală de grâu, ¼ cană fasole neagră, 1 - 2 linguri de brânză săracă în grăsimi și 1 uncie de salsa. Asamblați-l pe o farfurie și încălziți-l în cuptorul cu microunde pentru ca brânza să se topească. Magazinul tău local de alimente oferă, probabil, o aruncați vă arderea grasă largă de sarmale.

pierderea de grăsime btn pentru viață

Sau puteți încerca să vă pregătiți singuri salsa cu una dintre rețetele sănătoase de salsa EatingWell. Pui de pui prăjit Prăjitul de năut poate să-și transforme complet aroma iStock.

Academia recomandă prăjirea lor la cuptor și apoi asezonarea cu condimente.

CEL MAI BUN CLUB

Kitchn-ul are o reducere a elementelor de aruncați vă arderea grasă ale prăjirii de năut în cuptor cu câteva sugestii pentru condimente. Câteva arome de încercat? Pudră de chili, pudră de curry, rozmarin proaspăt, și chiar coajă de lămâie.

Salată Alegeți verdețuri întunecate și frunze pentru cele mai sănătoase salate iStock. Mai gandeste-te. Academia vă sugerează să vă îmbrăcați salata obișnuită cu un ou fiert tare sau edamame și poate adăugați o roșie și 2 linguri din pansamentul cu grăsimi reduse la alegere. Desigur, cele mai sănătoase salate încep cu cele mai bune verzi. Dacă aveți nevoie de ajutor în alegerea, Business Insider are un clasament la îndemână al celor mai sănătoase verzi de salată.

10 Rețete Smoothie pentru arderea grăsimilor Nutriționiștii bea întotdeauna

După ce ați verificat-o, veți fi probabil tentat să vă schimbați salata obișnuită de iceberg pentru o opțiune mai sănătoasă, cum ar fi kale, romaine sau spanac.

Smoothies Realizarea unui smoothie acasă vă permite să-i controlați caloriile iStock. Bon Appétit observă că smoothie-urile tradiționale nu sunt atât de sănătoase, deoarece sunt prea mari în grăsimi și zahăr. Dar utilizarea fructelor congelate fără adăugare aruncați vă arderea grasă zahăr și alegerea laptelui degresat rezolvă ambele probleme.

  • Slimming tonic
  • Cele mai rapide rețete de smoothie cu ardere grasă
  • 10 Rețete Smoothie pentru arderea grăsimilor Nutriționiștii adoră să mănânce asta nu atât
  • Cum să îndepărtați peste tot grăsimea corporală
  • Slimming gel watson

Dacă nu ați cumpărat niciodată fructe congelate, este posibil să nu știți care să le cumpărați. Din fericire, Veganul sănătos are câteva sugestii pentru cele mai bune fructe congelate pentru smoothie-uri. Curios despre care sunt concurenții de top? Căutați fructe de pădure înghețate, rodii, piersici și cireșe. Mix de trasee Îndepărtați-vă mixul de trasee, astfel încât să nu gustați fără minte iStock.

Organizația sugerează împărțirea mixului dvs. În acest fel, nu veți consuma fără minte excesul de calorii atunci când gustați la birou. Healthy Maven oferă câteva sugestii suplimentare pentru a face un amestec sănătos de trasee. De exemplu, ar trebui să alegeți nuci crude care nu sunt prăjite în ulei și să alegeți semințe crude, nesalțate. Și dacă adăugați fructe uscate, asigurați-vă că nu este acoperit cu zahăr.