Planul revoluționar de slăbire al dr. Travis Stork

Cheie de bacterii gut pentru pierderea în greutate

Mai multă energie Stări mai bune Pierderea în greutate deoparte, cine nu ar vrea să se simtă cheie de bacterii gut pentru pierderea în greutate de bine?

Microbii intestinali: noua frontieră în ceea ce privește pierderea în greutate

Citiți mai departe pentru noua dietă a doctorului Stork Cât de importantă este dieta potrivită pentru sănătatea generală? Dieta este instrumentul nr. Mâncarea este fie medicamentul tău, fie otravă.

pierde în greutate 15 lbs

Dieta ta va dicta cât de bine - și cât timp - trăiești Ce este microbiomul intestinal? Abia începem să aflăm despre impactul microbiomului intestinal asupra sănătății și greutății. Avem potențial de miliarde de bacterii care trăiesc în intestine și cântăresc până la șase kilograme!

Există bacterii bune și rele. În general, bacteriile benefice fac toate aceste mici sarcini [pentru a ne menține sănătoși].

  1. Semilla de brazilia recenzii de pierdere în greutate
  2. Aufelin Pure Sănătate intestinală bună pentru pierderea în greutate
  3. Bacterii cu microb Gut și pierderea în greutate mâncare și vin Bacterii cu microb Gut și pierderea în greutate Iunie Știați că există miliarde de bacterii microbice care trăiesc în intestinul dvs.?
  4. Cum să renunțați la lire sterline
  5. Pierde grăsime în 12 săptămâni
  6. Sus Trilioane de bacterii si microorganisme traiesc pe pielea si in corpul nostru.
  7. Microbii intestinali Noua frontieră în pierderea în greutate - Ghid alimentar sănătos
  8. Iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsimi, prin comparație, are de calorii, 24,9 grame de proteine, 4,8 grame de grăsimi și 9,9 grame de carbohidrați, inclusiv 8,9 grame de zaharuri pe porție o cană.

Aflați mai multe în această recentă poveste Lifescript despre microbiom. Cum ne distrugem bacteriile intestinale bune? Motivul nr.

Probiotice pentru rezultate de pierdere în greutate – Functioneaza?

Observăm că specii întregi de bacterii se sting [în intestin]. De ce este fibra atât de importantă?

cum sa slabesti la solduri

Fibra este un prebiotic. Este hrana pentru bacteriile bune din intestinul dvs.

Planul revoluționar de slăbire al dr. Travis Stork

Persoanele care au mai multe bacterii intestinale și specii mai diverse de bacterii intestinale par a fi mai sănătoase. Faceți lucruri în fiecare zi [prin dietă și stil de viață] pentru a umple bacteriile intestinale. Vei fi mai sănătos, vei avea mai multă energie și vei pierde în greutate. Cum ne oferă un microbiom intestinal mai sănătos mai multă energie?

Inulina: cheia probioticelor și a pierderii în greutate

Vă ajută să vă stabilizați nivelul de energie. Dieta noastră modernă creează vârfuri de zahăr din sânge, urmate de un jgheab, astfel încât energia dvs. Bând un sifon, o cafea sau o băutură energizantă, veți obține un bâzâit artificial timp de 15 sau 20 de minute. Apoi cobori. Există, de asemenea, legături între microbiomul intestinal și cât de bine dormiți, cât de multă inflamație este în corpul dvs.

Pierderea în greutate cu Kefir

Toate aceste lucruri sunt legate între ele - de aceea este atât de important. Cum ne mănâncă bine starea de spirit? Având niveluri de energie mai stabile îmbunătățește starea de spirit. Când pui capul pe pernă noaptea, dormi și tu mai bine.

Cum putem alimenta bacteriile intestinale bune?

Sănătate intestinală bună pentru pierderea în greutate

Ce sunt probioticele? Probioticele sunt alimente care au bacterii benefice. De fapt, completăm bacteriile consumând iaurt, chefir, kimchi, kombucha, varză murată și alte alimente fermentate. Kombucha se face prin fermentarea ceaiului dulce cu drojdie și bacterii. Kefirul este o băutură din lapte fermentat.

cum să pierdeți în greutate cu gemeni

Dar amestecați-l, pentru că nu toate alimentele probiotice sunt la fel. Există diferite bacterii - și specii diferite. Suplimentele probiotice funcționează la fel de bine ca și consumul de alimente probiotice?

Ce puteți face acum? Inima noastra face mai mult decat sa ne ajute la digerarea alimentelor; bacteriile care ne numesc acasă au fost implicate în totul, de la sănătatea mintală și de la somn, la creșterea în greutate și la poftele pentru anumite alimente.

Datele nu sunt acolo. Există o mare diferență între consumul de alimente cu culturi vii, active și consumul unui supliment probiotic.

Poate că peste 10 ani vom avea o pastilă probiotică magică. În acest moment, din păcate, luarea unui supliment nu este răspunsul. Care sunt primele tale trei sfaturi pentru a slăbi și a vă bucura în continuare de mâncare? Experimentați cu altele noi. Cerealele integrale sunt o sursă importantă de fibre.

Pentru mine sunt nuci - în special migdale. Și ne-au săturat, așa că nu suntem tentați puteți pierde grăsimea sub brațe mâncăm excesiv mai târziu. Dacă vă grăbiți, nu vă fie teamă să folosiți un cuptor cu microunde. Crăpați un ou și puneți-l la cuptor cu microunde pentru un minut.

Acum ai o gustare rapidă și sănătoasă. Există alte modificări ale stilului de viață care ne pot proteja microbiomul intestinal? Nu vă fie atât de frică de germeni!

Pagina principala Inulina: cheia probioticelor și a pierderii în greutate Nu există un răspuns magic pentru cineva care se întreabă cum să slăbească. Călătoria de wellness a tuturor este unică; dar dacă vrei să știi cum să slăbești în mod natural, trebuie să schimbi două lucruri. Exerciții fizice și dietă.

Dacă aveți găini în curtea din spate, lăsați copiii să iasă și să ia ouăle. Copiii care cresc în ferme au un microbiom intestinal mai divers.

Au un risc mai mic de boli autoimune. Au un risc mai scăzut de alergii și astm. Nu vă fie frică de puțină murdărie.

De asemenea, nu utilizați substanțe chimice dure pentru curățare și săpunuri antibacteriene - deoarece în timp, vă distrugeți microbiomul.

În cartea dvs. Care este schimbul tău preferat? Este o masă rapidă și ieftină pe care o mănânc o dată pe săptămână. Probabil că preparați nachos cu așchii de porumb, o mulțime de carne grasă, smântână și un sos de brânză care nu ar putea conține nici măcar brânză adevărată.

Începeți cu chipsuri pe bază de fasole. Strat pe fasole neagră - sau fasolea ta preferată.

Pagina principala Microbii intestinali: noua frontieră în ceea ce privește pierderea în greutate Ce se întâmplă dacă o infuzie de bacterii bune ar putea avea un efect pozitiv și durabil asupra greutății dumneavoastră? Dieteticianul Tim Crowe explică modul în care un ecosistem intestinal înfloritor oferă un potențial interesant pentru gestionarea greutății și menținerea sănătății.

Presărați brânză mărunțită și cuptor cu cheie de bacterii gut pentru pierderea în greutate timp de un minut. În loc de smântână, acoperiți cu iaurt grecesc. Adăugați guacamol sau avocado, [care sunt] grăsimi sănătoase pentru inima voastră.

Acest lucru vă ajută să vă mulțumiți, așa că nu vă va fi foame mai târziu. Și când adăugați salsa, primiți toți antioxidanții, roșiile, capsaicina [un compus activ din ardeii iute] etc.

Deodată, nachosul a devenit o masă care este de fapt bună pentru dvs. Rețete sănătoase de la Dr. Stork Iată câteva dintre rețetele sănătoase preferate de Dr. Stork, folosite cu permisiunea cărții sale recent lansate, Dieta pierde-ți burta: schimbă-ți intestinul, schimbă-ți viața Ghost Mountain Books, Lasagna cu spanac rapid Această rețetă sănătoasă reduce până la de calorii pe porție din lasagna tradițională, dar are un gust excelent, potrivit dr. Preîncălziți cuptorul la de grade.

Gut fungii pot deține cheia pentru sănătatea metabolică

Într-un castron, combinați brânza de vaci, spanacul, oul și piperul roșu și negru. Spritați un vas de copt cu spray de gătit.

Turmeric, pierderea in greutate

Întindeți jumătate din tăiței de lasagna. Se acoperă cu umplutura de brânză-spanac; deasupra cu taiteii rămași. Se toarnă sos marinara peste tăiței; presară cu brânză mozzarella. Coaceți timp de 45 până la 50 de minute. Informații nutriționale.