Patru sfaturi pentru a elimina News Underarm Fat America

Cum de a elimina fat underarm

Dacă cumpărați prin link-uri de pe această pagină, este posibil să câștigăm un mic comision. Iată procesul nostru. Tonificarea brațelor superioare și a zonei din jurul axilelor prin exerciții specifice vă va întări mușchii. Dar pierderea grăsimii de la nivelul brațelor nu trebuie să fie doar ridicarea unei greutăți peste cap. Există o concepție greșită că puteți reduce grăsimile într-o singură zonă a corpului dvs.

Majoritatea studiilor au constatat că această tehnică este ineficientă. De exemplu, o persoană din a constatat că un program de antrenament de rezistență de 12 săptămâni axat pe brațe a crescut pierderea totală de grăsime, cu un efect redus asupra zonei specifice. O abordare mai eficientă este concentrarea asupra pierderii globale în greutate.

Sport ideas in | exerciții, exerciții fizice, abdomene

Puteți face acest lucru încorporând atât exerciții cardiovasculare, cât și antrenamente de forță în rutina dumneavoastră. Iată 10 exerciții care vizează brațele superioare, spatele, pieptul și umerii. Le puteți combina cu alte exerciții, inclusiv activități cardio, pentru un program complet de exerciții.

Unele dintre aceste exerciții nu necesită echipament, în timp ce altele folosesc echipamente minime. Pushup Acest exercițiu lucrează mai mulți mușchi simultan, inclusiv cei din brațele superioare, umerii și pieptul. Începeți de pe podea.

Poziționați mâinile astfel încât să fie puțin mai late decât umerii. Poziționați capul astfel încât să priviți în jos. Extinde-ți picioarele în spatele tău, astfel încât să fii în picioare.

Avea grijă de grăsime în stomacul. Persistă timp de ore, stick doar înainte de a merge la culcare, şi aşteptaţi o efect uimitor, după o lungă perioadă de timp de utilizare.

Folosiți brațele pentru a vă lăsa corpul pe podea și a reveni în sus. Repetați de mai multe ori. Modificări Puteți face o împingere modificată având genunchii pe pământ în locul degetelor de la picioare sau făcând o împingere în picioare pe un perete. Pisică-vacă Aceasta este o poziție de yoga care îți prelungește corpul și țintește spatele și pieptul.

  • Patru sfaturi pentru a elimina grăsimea de la subraț Cu aceste sfaturi puteți reduce acele rulouri incomode ale axilelor și le puteți face să fie observate mult mai puțin Acumularea de grăsime sub axile poate apărea din mai multe motive Este obișnuit să ai puțină grăsime sub axile, dar în unele cazuri acest lucru este mai vizibil.
  • Припасов тебе должно хватить на несколько недель.
  • Cum poate o fată să piardă în greutate rapid
  • 54 Gimnastica ideas in | gimnastică, sănătate, diete
  • Остальные трое биотов сняли перчатки, обнажив пальцы, заканчивающиеся острыми ножами.
  • Pierde greutatea la 52 de ani
  • На этот раз в его задней части обнаружилось шесть шаров разной величины, окрашенных в яркие цвета.

Recuzită: covor de yoga Urcă-te pe toate patru pe un covor de yoga. Mâinile ar trebui să fie așezate sub umeri, iar genunchii să fie sub șolduri. Expirați o respirație și extindeți coloana vertebrală într-un arc poziția pisicii. Capul ar trebui să se scufunde în jos pentru a se alinia cu coloana vertebrală. Mutați-vă între ambele poziții pe măsură ce inspirați profund, apoi ieșiți.

Câine orientat în jos Câinele orientat în jos este o poziție yoga care vizează brațele, spatele, fesele, șoldurile și picioarele. Recuzită: covor de yoga, prosop Începeți în centrul covorului, îngenunchind. Apoi, așezați-vă mâinile în fața voastră pe saltea, la distanța umerilor și treceți la mâini și genunchi de asemenea, o poziție de plecare pentru vaca pisică. Ținându-te pe mâini, îndreaptă-ți picioarele pentru a-ți balansa încet șoldurile spre tavan. Aliniați-vă picioarele și extindeți degetele de la picioare pentru a vă ajuta să rămâneți stabile.

Lăsați greutatea să se deplaseze înapoi pe șolduri și picioare, precum și în mâini. Capul ar trebui să fie aliniat cu spatele drept.

Veți avea forma unui triunghi. Țineți această poziție timp de câteva minute dacă puteți și mișcați încet din poziție inversând mișcările care au creat câinele orientat în jos. S-ar putea să vă simțiți mâinile alunecând încet în timp ce vă împingeți în covorul de yoga.

Dacă transpirația pe palmele mâinilor dvs.

What's your style, overarm, underarm? Care este stilul tău, overarm, subsuoară? A circus is supposed to smell like popcorn and cotton candy, Not wet sawdust and underarm. Un circ ar trebui să miroasă a pop-corn, a vată de zahăr, nu a rumeguș ud și subsuori. We stink of hairspray and underarm deodorant, and all kinds of stuff.

Presă triceps Tricepsul este un mușchi al brațului superior. Puteți tonifica acest mușchi în câteva moduri. Unul este prin presa triceps. Ai nevoie de o greutate manuală sau ceva la fel de simplu ca o cutie de fasole pentru a face acest exercițiu.

nu poate pierde în greutate la 52 cum să mi fac copilul să piardă în greutate

Recuzită: greutăți care se potrivesc în mâna ta Ținând o greutate în fiecare mână, așezați-vă pe un trebuie să pierd în greutate înainte de bal și ridicați brațele deasupra capului.

Îndoiți-vă la coate pentru a aduce greutatea cât mai jos în spatele capului, pe măsură ce vă permite raza de mișcare. Ridicați greutățile înapoi deasupra capului. Începeți prin a face două seturi de 10 până la 15 repetări.

Odihnește-te timp de aproximativ 10 secunde între seturi. Extensia tricepsului Acest exercițiu este similar cu presa triceps, dar o faci pe podea sau cum de a elimina fat underarm o bancă.

meniu pentru slabit sfaturi pentru a pierde brațul de grăsime în urdu

Recuzită: covor de exerciții sau banc de greutăți, greutăți libere Intinde-te pe spate si apuca o greutate gratuita. Ține-l deasupra umărului, în partea capului.

Patru sfaturi pentru a elimina News Underarm Fat America

Îndoiți-vă la cot, astfel încât brațul dvs. Extindeți greutatea din mână în sus, până în tavan, până când brațul este drept. Apoi readuceți-l încet în poziția îndoită. Faceți acest exercițiu de mai multe ori și repetați pe celălalt braț. Puteți lucra câte un braț odată sau puteți face această mișcare cu ambele cum de a elimina fat underarm simultan.

Scrieti o recenzie

Presă pe piept Acest exercițiu lucrează brațele, pieptul și umerii. Ai nevoie de o bancă de antrenament și de câteva greutăți care ți se potrivesc în mână pentru a efectua acest exercițiu. Recuzită: bancă de antrenament, greutăți libere Stai întins pe spate pe bancă. Ținând greutăți libere, aduceți coatele acolo unde corpul dvs.

underarm - Traducere în română - exemple în engleză | Reverso Context

Brațele superioare vor fi în aceeași poziție ca restul corpului, în timp ce brațele inferioare vor fi orientate în sus spre tavan. Ridicați încet brațele și ridicați greutățile până când brațul este aproape drept. Nu blocați coatele. Aduceți greutățile înapoi în poziția inițială cu brațele îndoite și repetați.

Buclă bicepsă Acest exercițiu se poate face așezat sau în picioare cu greutăți libere.

cum să pierzi fast format fast cum să pierdeți în greutate de la 100 kg

Există, de asemenea, mașini pentru curlarea bicepilor la multe săli de sport, dar poziția ar putea să nu vă permită mișcarea cea mai naturală. Recuzită: greutati gratis Ridică-te și ține o greutate liberă în fiecare mână cu brațele întinse spre sol.

Account Options

Îndoiți încet coatele și aduceți greutățile spre umeri. Eliberați poziția și aduceți din nou greutățile spre sol. Țineți coatele și încheieturile aliniate pe tot parcursul exercițiului. Scufundare pe bancă Acest exercițiu se poate face aproape oriunde, de la marginea canapelei până la o bancă de antrenament la sala de sport. Recuzită: bancă de antrenament, scaun sau suprafață ridicată Stai pe bancă și pune mâinile pe bancă lângă șolduri.

Prindeți marginea băncii cu palmele pe bancă și degetele pe marginea acesteia. Mutați-vă corpul de pe bancă cu genunchii îndoiți și picioarele împreună. Coborâți corpul spre podea îndoind brațele până când brațele superioare sunt paralele cu podeaua.

Folosiți brațele pentru a vă ridica încet din această poziție și repetați.