DIETA cu APĂ FIARTĂ! Slăbești 20 de KILOGRAME în TREI SĂPTĂMÂNI – Evenimentul Zilei

Dieta doar cu apa

dieta doar cu apa

Metode mai bune decât dieta cu apă pentru a pierde greutate rapid Ce trebuie să reții despre dieta cu apă: — te va ajuta să scapi de greutate și grăsime într-un timp scurt, însă mare parte din acea greutate pierdută se datorează apei înfometării și este formată din masă musculară; — nu-ți detoxifiază organismul, nu încetinește îmbătrânirea și nu are vreun alt beneficiu asupra sănătății; există alte variante mai bune de a slăbi.

Cel mai atrăgător aspect al acestei diete este simplitatea. Nimic despre ceea ce poți sau nu poți mânca. Nu tu calcule despre calorii, carbohidrați, proteine sau grăsimi.

Dieta cu apă – de ce trebuie evitată

Nu tu mese sistematizate pe zile sau ore. Tot ceea ce trebuie să faci este să nu mănânci, să nu bei nimic în afară de apă și vei arăta mai sexy, te vei simți mai bine, mai sănătoasă, totul în câteva zile. Desigur că-ți va fi foame, dar reziști. Asta spune oricine pe Internet. Totuși, parcă ai niște îndoieli.

Sună prea bine ca să fie adevărat. În urma dietei cu apă, vei slăbi, dar nu pentru că este ceva special în a consuma doar apă timp de câteva zile. De asemenea, nu-ți vei detoxifia organismul, tenul tău nu va mai arăta mai sănătos din această pricină, te vei alege doar cu o foame crâncenă timp de câteva zile.

Să vedem de ce dieta cu apă nu este o metodă sănătoasă de slăbit și la ce alternative ar trebui să apelezi de fapt: Ce este dieta cu apă? Dieta cu apă presupune evitarea oricărei forme de hrană, mâncare sau băutură, cu excepția apei, pe o perioadă de timp.

dieta doar cu apa

Cât anume? Depinde pe cine întrebi: unii o țin doar o zi, alții între zile, o săptămână sau mai mult. De ce aleg oamenii dieta cu apă? Există trei motive principale pentru care se recurge la aceată metodă: Pierderea în greutate.

Dieta cu apa- ce trebuie sa stii

Încetinirea îmbătrânirii, evitarea bolilor, o sănătate mai bună. Dieta cu apă te poate ajuta să slăbești, dar… Este logic că dacă nu mănânci câteva zile, vei slăbi. Apărătorii dietei cu apă dieta doar cu apa că pentru a slăbi rapid și eficient, soluția este starea de chetoză, iar dieta cu apă este una dintre cele mai bune metode pentru a accede la ea. Chetoza este un proces metabolic prin care corpul uman își extrage energia din cetone, și nu din zahărul din sânge glucoză.

Cetonele sunt molecule energetice produse de ficat, din grăsime sau proteină. Atunci când din corp lipsește suplimentul de carbohidrați, cetozele se activează pentru a-ți îndeplini nevoile energetice.

Aceasta este starea de chetoză.

dieta doar cu apa

Există două căi pentru a stimula producerea de cetoze: O dietă scăzută în carbohidrați mai puțin de 30 de grame pe zi. Să nu mănânci timp de câteva zile.

  • Google Plus Florin Chilian a reușit să șocheze pentru modul în care a reușit să topească, într-un timp scurt, kilogramele acumulate.
  • Care sunt avantajele dietei cu apa?
  • Dietă Dieta cu apa- ce trebuie sa stii Apa e buna pentru organism din foarte multe motive si printre acestea se numara si faptul ca poate contribui la pierderea kilogramelor in plus.
  • Grăsime arzător inferior abs abs
  • 42 de ani nu pot pierde în greutate
  • Ceai de ananas pentru slabit dr. ming

În ambele cazuri, corpul tău va arde acizi grași în loc de glucoză. Acesta este motivul pentru care oamenii consideră dieta cu apă o metodă de slăbit mai bună decât reducerea numărului de calorii. Și nu au dreptate. Chetoza nu oferă beneficii în plus față de dietele obișnuite, bazate pe reducerea caloriilor, iar producerea mai multor cetoze este doar un efect secundar al reducerii extreme al numărului de calorii și carbohidrați.

Cu alte cuvinte, dieta cu apă te ajută să slăbești nu datorită producției de cetoze, ci din cauza scăderii numărului de calorii. Atunci când cantitatea de carbohidrați scade, ceea ce se întâmplă atunci când ții o dietă pe bază de apă, apare și o scădere rapidă a rezervelor de glicogen o formă de glucoză stocată în ficat dieta doar cu apa mușchi. Ideea de bază este că cu cât consumi mai mulți carbohidrați, cu atât mai multă apă dieta doar cu apa reține; cu cât reduci mai mult nivelul carbohidraților, cu atât vei pierde mai mult în dieta doar cu apa.

Într-adevăr, vei slăbi mult într-un timp scurt, însă aceasta nu înseamnă că vei obține aspectul fizic dorit. Vei pierde ceva grăsime, însă din cauza faptului că nu mai mănânci carbohidrați cea mai mare parte a greutății pe care o vei pierde va fi din cauză că organismul tău nu va mai reține apa, ceea ce înseamnă că odată ce vei reîncepe să mănânci normal, vei pune la loc ceea ce ai dat jos.

În funcție de durata acesteia, de fiecare dată când vei opta pentru o dietă pe bază de apă, vei pierde masă musculară. Dacă vei ține dieta doar o zi, nu se va înregistra o pierdere semnificativă a masei musculare, însă odată depășite cele 24 de ore, cu cât vei continua să te înfometezi, cu atât mai multă masă musculară vei pierde.

Dieta cu apă și influența asupra masei musculare Pentru a nu pierde masă musculară trebuie să te bazezi pe proteine în dieta zilnică, să ridici greutăți să antrenezi mușchii și să consumi un număr sufieicent de calorii.

Atunci când nivelul creșterea masică a pierderii de grăsimi caloric este mult prea scăzut o perioadă lungă de timp, imediat ce vei termina dieta, vei avea tendința să consumi tot ceea ce ți-a fost refuzat, reacție cât se poate de normală. Vei pune la loc toate kilogramele pierdute. Acest fenomen se numește dezinhibiție și prezintă un risc major pentru tulburări alimentare și obsesie pentru mâncare, probleme ce te pot urmări luni sau ani de zile.

Dieta pe bază de apă te va ajuta să pierzi în greutate: puțină grăsime, multă apă și o grămadă de mușchi. Nu cred că îți dorești așa ceva. Dieta cu apă contribuie la detoxifierea organismului? Ce sunt toxinele și cum sunt procesate de corpul uman?

Sunt substanțe dăunătoare pe care le ingerăm dieta doar cu apa inhalăm. Multe sunt produse de mâna omului, dar se găsesc și în natură. De exemplu, cafeina și alcoolul sunt toxine, în atmosferă regăsim toxine precum dioxidul nitrogen sau ozon, apa este contaminată cu arsenic, fluor, cianidă, mercur. Adevărul este că viața modernă ne bombardează zilnic cu toxine și dacă n-am dispune de mijloace naturale pentru a le neutraliza, nu am rezista prea mult. Din fericire, avem un arsenal de sisteme complexe organice și chimice ce elimină substanțele dăunătoare din corp și ne protejează de boli și disfuncții.

Ficatul este în prima linie de apărare, deoarece una dintre funcțiile sale principale este să transforme chimicalele dăunătoare în substanțe inofensive, ce sunt dieta doar cu apa prin urină, transpirație și fecale.

Rinichii ajută organismul să filtreze toxinele și să le elimine. Nu există nici o dovadă sau un motiv rezonabil pentru a crede că înfometarea timp de câteva zile va ajuta la eliminarea toxinelor din corp. Din contră, îți va priva ficatul și rinichii de vitamina B12 și alte substanțe nutritive, ceea ce-i va împiedica să funcționeze la capacitate maximă.

În loc să apelezi la dieta pe bază de apă, îți poți crește apărările recurgând la diete sănătoase, exerciții fizice regulate și limitarea consumului de toxine declarate, precum țigările. Dieta cu apă întârzie îmbătrânirea? Nu te va ajuta să obții corpul dorit.

Nu te va scăpa de toxine. Dar un beneficiu tot trebuie să aibă, nu-i așa?

Dietă cu apă! Slăbește 10 kilograme în doar 3 săptămâni

Dacă-i întrebi pe susținătorii acestei metode, îți vor spune că dieta cu apă întârzie îmbătrânirea, îți curăță tenul și îți dă mai multă energie. Potrivit unora, autofagia este responsabilă pentru încetinitea îmbătrânirii, ținerea bolilor la distanță, o sănătate mai bună. Ce spune știința despre această ipoteză?

Nu prea multe. Se știe că la șoareci, înfometarea provoacă autofagia, care se pare că ajută la prevenirea bolilor degenerative. Oricum, autofagia are loc tot timpul și nu există studii pe oameni care să confirme că înfometarea este cea mai bună metodă pentru a o stimula sau că oferă alte beneficii în ceea ce privește sănătatea. Exercițiile fizice și somnul bun stimulează, de asemenea, autofagia.

Este periculoasă dieta cu apă?

Unii spun că orice tip de înfometare este periculos și că este suficient să nu mănânci câteva ore și metabolismul tău va încetini, iar mușchii vor începe să se dizolve. Cei din cealaltă tabără susțin că dieta cu apă nu este deloc periculoasă. Nici unul dintre cele două grupuri nu are dreptate. Înfometarea pe termen scurt câteva ore, o zi nu are repercursiuni serioase asupra sănătății sau a masei musculare, dar dacă e vorba de câteva zile sau mai mult, devine periculos.

Ce se poate întâmpla în cadrul dietei cu apă? Este bine să bei apă de fiecare dată când ți-e sete. Cantitatea prea mare de apă îți poate dizolva sodiul din sânge, ceea ce duce la hiponatremie. Aceasta cauzează inflamarea creierului și insuficiență cardiacă, foarte întâlnite în moartea atleților, ce au tendința să consume cât mai multe lichide.

SLĂBIRE EXTREMĂ 7 ZILE - RESETAREA METABOLISMULUI

Este important să bei apă atunci când ți-e sete și să te oprești atunci când senzația dispare. Însă dacă suferi de diabet sau pre-diabet, chiar este o problemă serioasă.

dieta doar cu apa

Metode mai bune decât dieta cu apă pentru a pierde greutate rapid Mănâncă mai puțin și fă cât mai mult de cardio poți! Ideea nu este să pierzi în greutate, ci să pierzi grăsime, conservându-ți mușchii.

Cum reușești să faci asta?

Bea apă și vei slăbi 9 kilograme în 3 săptămâni, fără dietă! Iată cum este posibil

Sunt 5 pași simpli: Deficitul caloric Studiile au arătat că singura cale de a scăpa de grăsime este să consumi mai puține calorii decât dieta doar cu apa. Excesul de kilograme este rezultatul obiceiului de a consuma mai multe calorii decât ai nevoie.

Totuși, ai grijă să nu dai în extrema înfometării! Îți recomandăm: Legatura dintre numarul de calorii si dieta perfecta Adoptă o dietă bogată în proteine! Îți recomandăm: Top 20 de alimente bogate in proteina Ridică greutăți! Cea mai bună cale de a-ți menține sau crește masa musculară în timp ce pierzi grăsime este ridicarea greutăților.

Este mai eficient decât exercițiile clasice, la aparate, Pilates sau Yoga. Este bine ca pe măsură ce te obișnuiești, să crești greutățile, creând tensiune în mușchi, ceea ce-i va determina să crească. Îți recomandăm: Greu, dar eficient!

Antrenament cu greutati mari HIIT pentru a arde grăsimile mai repede HIIT high-intensity interval trainingîn traducere aproximativă, antrenament de intensitate crescută, este un tip de cardio ce implică sprint-uri scurte, de maxim efort, urmate modalități de a pierde în greutate în brațele mele perioade scurte de refacere.

Dieta cu apă, populară şi periculoasă. Ce se întâmplă după primele 3 zile

Cel mai mare beneficiu al HIIT este acela că te ajută să pierzi mai multă grăsime într-un timp mai scurt decât tipurile de cardio tradiționale, mai puțin rapide. Cercetările arată că poți arde același număr de calorii în 25 minute de HIIT ca în 60 pe banda de alergare. Tot ceea ce ai nevoie pentru a scăpa de grăsime sunt între 2 și 4 ședințe pe săptămână de HIIT, durând de minute. Îți recomandăm: Care este cel mai eficient antrenament pentru slabit — cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati?

Ia suplimente alimentare care chiar sunt eficiente! Este ultimul punct, pentru că are cea mai puțină importanță.