Exerciții Tabata pentru arderea grăsimilor în 4 minute

Poate arderea grăsimilor să vă ridicați

Show all Antrenamentul în sala de sport este distractiv atunci când aveți prieteni în jur.

pierde greutatea rămâne plină cum îmi poate îndepărta grăsimea buric

Pentru unii, poate fi foarte frustrant daca sunteti retrasi și timizi. Pentru alții, este un tratament, deoarece vă simțiți motivați la antrenament. Indiferent ce este, un antrenament de ardere a grasimilor este perfect pentru a vă menține mintea și corpul sanatos.

Anumite antrenamente cardiovasculare vă vor ajuta să foarte ușor mod de a pierde în greutate rapid mențineți. Pierderea rapidă în greutate sau pierderea de grăsimi nu sunt prea sănătoase pentru a fi încercate. Cu toate acestea tăierea de pe lista a alimentelor grase și practicarea unui antrenament de ardere a grăsimilor de 5 minute poate aduce o schimbare uriașă în viața ta.

  • Exerciții pentru arderea grăsimilor - Doza de Sănătate
  • Pierde greutatea treptat
  • Exerciții Tabata pentru arderea grăsimilor în 4 minute
  • 5 minute de antrenament acasa, pentru arderea grăsimilor - Victor Diaconescu
  • 5 minute de antrenament acasa, pentru arderea grăsimilor Arderea grăsimilor prin sărituri
  • Dieta de slabit 7 kg in 2 saptamani
  • Cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor

Trebuie să fiți atenți la ceea ce mâncați și să încercați aceste tehnici pentru a vă arde grăsimea în doar 5 minute. Acest antrenament vă va ajuta să vă confruntați cu pierderea de grăsime pe tot corpul, dacă este practicată în fiecare zi.

Cel mai bun ritm de ardere a grăsimilor

Tot ce aveți nevoie pentru acest program de ardere a grăsimilor este un prosop, un covor și o frânghie de sărituri coardă de sărituri. Set de antrenament de 5 minute pentru arderea grăsimilor: În acest set, am inclus 8 antrenamente de ardere a grăsimilor, care se fac sub formă de antrenament de circuit cu 30 de secunde până la 1 minut alocate fiecărui exercițiu. Toate exercițiile menționate în acest circuit se pot face în casa sau în orice spațiu deschis.

Exercițiul V invers: 30 secunde Veți face acest exercițiu special timp de 30 de secunde. Acesta este unul dintre cele mai bune exerciții de saltea pentru abdomen în care trebuie să vă așezați pe podea cu fața în jos.

Puneți degetele de la picioare pe prosop, care vă vor ajuta în mișcarea netedă a corpului. Puneți mâinile pe pământ și echilibrați corpul pe degete și mâini. Trebuie să vă trageți picioarele aproape de corpul dvs. Împingeți acum picioarele de pe mâini, întinzându-le înapoi. Trageți și împingeți picioarele înăuntru și în afară timp de aproximativ 30 de secunde.

Această mișcare va acționa brațele, miezul și partea inferioară a spatelui. Exerciții de ridicare a picioarelor: 30 de secunde Acest exercițiu va funcționa pentru picioare și abs.

  1. HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată.
  2. Exerciții pentru arderea grăsimilor 4 minute A venit vara și vreți să ardeți kilogramele în plus pentru a arăta bine în costum de baie?

Trebuie să te așezi pe covor cu fața în sus. Plasați picioarele aproape unul de celălalt, acum ridicați-le drept în sus și aduceți-le în burtă. Puneți picioarele în jos, în timp ce le puneți jos întinde-le în direcțiile poate arderea grăsimilor să vă ridicați și le aduci până la burtica ta.

Din nou, pe măsură ce le așezați, închideți-le și trageți-le. Continuați aceeași procedură timp de 30 de secunde.

Boli infecțioase Exerciții Tabata pentru arderea grăsimilor în 4 minute Metoda Tabata este un tip de antrenament de înaltă intensitate, cum ar fi HIIT, care vă permite să ardeți grăsimi, să vă tonificați corpul și să vă uscați burta petrecând doar 4 minute pe zi. Astfel, acesta este planul de antrenament ideal pentru cei care au puțin timp după muncă pentru a merge la sală, de exemplu. În timpul acestui plan de antrenament se fac 8 exerciții diferite care lucrează mai multe grupe musculare timp de 20 de secunde, intercalate cu 10 secunde de odihnă între fiecare. În timpul celor 20 de secunde de exercițiu, încercați să faceți cât mai multe repetări posibil.

Veți simți o arsură în burtă și picioare când continuați. Acesta este, fără îndoială, cel mai bun exercițiu de a pierde grăsime din partea inferioară a corpului. Superman Exercise: 30 secunde Acesta este un exercițiu alimentat cu energie pentru a reduce burta, lucrează la coapse, la nivelul absului și a spatelui inferior.

Întinde-te pe burta pe saltea ținându-ți mâinile poate arderea grăsimilor să vă ridicați picioarele drept. Trebuie să vă ridicați pieptul și coapsele de pe pământ în același timp, echilibrându-vă pe burtă. În timp ce faceți acest lucru încercați să vă păstrați cât mai drepți. Repetați ridicarea coapsei și pieptului de pe sol timp de 30 de secunde. Acest exercițiu este extrem de eficient pentru a vă tonifia burta. Sarituri din genuflexiune: 30 secunde Este un exercițiu cardio-ambalat pentru a pierde în greutate, care este adesea inclus în diferite regimuri de fitness.

Ajută la tonifierea coapselor și la formarea întregului corp. Trebuie să stați drept cu picioarele la lățimea umărului. Îndoiți cât de mult puteți, într-o ghemuire perfectă. Cu toate acestea, în timp ce va ridicati, trebuie să ieșiți într-un salt. Din nou, coborâți într-o ghemuire și săriți.

pierderea în greutate în greutate din grăsimi picioarele ridică cu piciorul arde grăsimea coapsei

Acesta este un antrenament intens, care vă va menține inima bătand și vă va face să transpirați. Faceți o ghemuire frumoasă și profundă pentru rezultate optime. Vă veți bucura de acest exercițiu și, de asemenea, veți avea parte de o pierdere eficientă în greutate făcând acest exercițiu în mod regulat.

5 minute de antrenament acasa, pentru arderea grăsimilor

Single leg lift: 1 minut Acesta este unul dintre cele mai eficiente antrenamente pentru a pierde in greutate si de a tonifia corpul. Funcționează simultan mușchii de bază și partea din spate a coapsei. De asemenea, vă va ajuta să obțineți echilibru. Trebuie să începeți prin a vă așeza drept și ridicați piciorul stâng de pe pământ.

Exerciții Tabata pentru arderea grăsimilor în 4 minute

Încercați să atingeți solul cu mâinile și când veniți, trebuie să sariti. Asigurați-vă că vă păstrați piciorul stâng in aer tot timpul. Păstrați-l într-o poziție îndoită și nu-l deplasați.

Mai întâi vei atinge pământul și apoi vei sări pe piciorul tău. Faceți asta timp de 30 de secunde.

Cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor

Apoi scoateți-l și continuați cu următorul picior. Îndoiți genunchiul drept și continuați același exercițiu. Poate fi o provocare pentru incepatori, dar cu practica o vei face corect.

Cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter E vorba de intensitate Lucrul grozav despre exercițiu este că este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face dacă doriți să ardeți mai multă grăsime. Vestea proastă? Nu există nici un exercițiu "magic" care să facă să se întâmple peste noapte.

Push up și Knee Kick: 30 secunde Aceasta este o variantă inovatoare a push-up-ului tradițional și este unul dintre cele mai bune exerciții de scădere în greutate care necesită mult mai puțin spațiu pentru a fi efectuat. Acest exercițiu va funcționa întregul tău corp și este minunat pentru grăsimea brațului, în special pentru îndepărtarea grăsimii brațului superior.

Bărbaților este recomanda să facă un push-up adecvat. Femeile pot incepe cu push-up-uri de genunchi.

  • Genesis provocarea pierderii în greutate
  • Pierderea în greutate revoluție glen ellyn

Trebuie să te culci pe saltea. Ridicați-vă mâinile și picioarele. Aceasta este poziția dvs.

Exerciții pentru arderea grăsimilor

Veți face o singură împingere în sus și vă veți întoarce la poziția de plecare. După aceasta, va trebui să vă aduceți genunchiul drept înainte, să atingeți cotul drept și apoi să vă aduceți genunchiul stâng la cotul stâng.

Acesta este exercițiul complet; trebuie să faceți acest lucru timp de 30 de secunde. Începeți cu un push-up, du-te pentru lovituri de genunchi și apoi faceți un push din nou.

Accelerează arderea grăsimilor

Acest lucru va crea putere în brațe și miez. Bent Leg Rotational Exercise: 1 minut Acest exercițiu va funcționa pentru coapsa interioară și abs. Trebuie să stați drept și să vă puneți mâinile pe spatele capului.

pierde grăsime de la arme și înapoi cum să aflați procentajele de pierdere în greutate

Acest lucru vă va da mai multă putere și vă va aduce concentrarea pe picioare. Trebuie să vă ridicați piciorul drept care este îndoit, până la talie. Rotiți-vă piciorul păstrându-vă genunchiul îndoit în mișcări circulare.

Rotiți-l la fel de mult cât timp puteți, timp de 15 secunde, în față. Acum repetați aceeași rotație cu același picior catre spate timp de 15 secunde. După ce ați terminat cu piciorul drept, treceți la cel stâng și repetați același lucru.

Arderea grăsimilor prin sărituri. De ce slăbești atât de greu, deși depui efort

Îndoiți genunchiul și rotiți-l înainte timp de 15 secunde și înapoi timp de 15 secunde. Acesta este un exercițiu dificil de scădere în greutate; încercați-o pentru consolidarea coapsei. Sarituri cu coarda Acesta este cel mai bun exercițiu de a pierde în greutate pentru bărbați și femei.

Este simplu, ușor de făcut și distractiv, astfel încât să nu vă plictisiți. Aceasta este soluția finală la întrebarea cum să piardă în greutate în coapsă și stomac. Luați coarda de sărit și săriți timp de 30 de secunde. Puteți face salturi obișnuite în primele 20 de secunde și mergeți la una intensivă.

Cel mai bun antrenament de ardere a grăsimilor de 10 minute pentru o burtă plată

Jumpingul cu ambele picioare deodată va fi o alegere mult mai bună. Veți fi destul de cald să transpirați până la sfârșitul acestei sesiuni. Păstrați-vă spatele și genunchii drepti în timp ce săriți.