Atingeți-vă obiectivele corpului: pierderea în greutate, exerciții fizice și o dietă sănătoasă

Realizați pierderea în greutate

Pierderea în greutate ete un obiectiv comun pentru majoritatea oamenilor. Pierderea în greutate și menținerea unei greutăți ănătoae reduc unele ricuri, cum ar fi apneea în omn și bolile Conţinut Sfat Pierderea în greutate este un obiectiv comun pentru majoritatea oamenilor.

Pierderea în greutate și menținerea unei greutăți sănătoase reduc unele riscuri, cum ar fi apneea în somn și bolile cronice, mărește energia și te ajută să te simți rece. Cu toate acestea, multe dintre programele de dietă de pe piață nu sunt adesea ușor de urmat sau sunt prea scumpe. Realizarea unui program de slăbire auto-programat este o opțiune mai benefică, deoarece poate fi urmărită pe termen lung.

Controlul greutății

Personalizați-vă planul de viață, inclusiv lucrurile pe care vi le puteți permite, anumiți factori dietetici care vă plac sau care nu vă plac și cât de des vă exercitați. Aceste componente din dieta ta vă vor ajuta să slăbiți. Pași Metoda 1 din 3: Pregătește-te să slăbești A se vedea un medic.

  1. Realizați un plan de slăbire potrivit pentru dvs. - Sfaturi -
  2. Pierde 5 grasimi corporale
  3. The Sword Nether obține pierderea în greutate medicală murfreesboro tn Shop Natural s-a ridicat în cer, cu o lumină sacră, și a fost împins în pământ în fața lui Ye Xiong cu un swish.

Puteți determina exact cât din greutatea corporală ar trebui să pierdeți vorbind cu medicul dumneavoastră. În plus, medicul dumneavoastră vă examinează medicamentele și condițiile de sănătate actuale și determină siguranța pierderii în greutate pentru corpul dumneavoastră. Medicul dumneavoastră stabilește, de asemenea, dacă fitnessul dvs.

Medicul dumneavoastră vă va oferi, de asemenea, sfaturi de bază despre cum să calculați caloriile și să decideți ce este bine pentru dvs. Stabiliți obiective realiste. De fiecare dată când începeți un program de slăbire pe piață sau pe cont propriuar trebui să vă stabiliți obiective realiste. Acest lucru vă ajută să determinați dieta corectă, calendarul și dacă să încorporați sau nu activitatea fizică.

Obiectivele nerealiste sau prea mari nu vor face decât să vă descurajeze și să renunțe cu ușurință. În general, nu trebuie să pierdeți mai mult de 0,5 kg -1 kg pe săptămână.

realizați pierderea în greutate cum să pierdeți în greutate în 4 zile

Acest număr este considerat o limită sigură, practică și poate fi utilizat pentru pierderea în greutate durabilă. Programele care promit o pierdere rapidă sau realizați pierderea în greutate în greutate sunt adesea nesigure și nu pot fi utilizate pe termen lung. Ar trebui să vă concentrați asupra obiectivelor mici și ușor de atins. Dacă trebuie să slăbești mult, ar trebui să-ți stabilești câteva obiective.

Pierdere rezonabilă în greutate pe lună. Cât costă slăbirea sănătoasă pe săptămână?

Puteți stabili un obiectiv pe termen lung și câteva obiective pe termen scurt de îndeplinit înainte de obiectivul dvs. De exemplu, pierderea a 15 kg în șase luni este un obiectiv pe termen lung.

Pierdere rezonabilă în greutate pe lună. Cât costă slăbirea sănătoasă pe săptămână?

Realizați pierderea în greutate pe termen scurt pot include: pierde 2,5 kg în două săptămâni, 5 kg în patru sau cinci săptămâni etc. Cumpărați sau programați-vă propriul dvs. Încercuiți data de începere a planului dvs.

Account Options

În acest fel, veți avea un termen specific de atins, de la care veți ști ce traseu să urmați. De asemenea, puteți specifica data antrenamentului marcând programul. Păstrați-vă calendarul într-un loc vizibil și nu uitați să vă urmați obiectivele. Dacă programul dvs. Cadourile atractive vă pot ajuta să vă motivați în timpul programului de slăbire. Ar trebui să fiți clar despre ce este un cadou atunci când atingeți anumite obiective.

Pagina principala Pierderea în greutate se decide în cap Secretul succesului pierderii în greutate poate fi găsit nu numai în exerciții fizice și calorii, ci și în gândirea unei persoane.

Pregătiți un mic cadou când atingeți un obiectiv mic, temporar. Marea recompensă merge pentru principalul obiectiv pe termen lung. Nu folosiți mâncarea drept recompensă, cum ar fi să mergeți la cină la un restaurant sau să mâncați desert.

Alegeți doar recompense nealimentare, de exemplu: obținerea unei manichiuri, cumpărarea de pantofi sau haine noi, mersul la un masaj, mersul la bowling într-un loc preferat sau cumpărarea unei cărți noi.

realizați pierderea în greutate 10 modalități simple de a pierde în greutate rapid

Faceți un plan de schimbare a stilului de viață. De fiecare dată când încercați să slăbiți, ar trebui să evitați o dietă de mișcare strictă prin eliminarea anumitor substanțe nutritive și să o înlocuiți cu schimbări de viață de lungă durată. Mici modificări ale dietei și stilului de viață pe termen lung sunt considerate ușor de întreținut. Pentru a pierde în greutate, nu este nevoie să faceți schimbări mari pe termen scurt, deoarece este dificil de întreținut pe termen lung.

Ce este pierderea în greutate?

Când vă proiectați dieta, nu trebuie să fiți extrem sau impracticabil cu voi înșivă. Stabiliți o dietă sau un stil de viață pe care să îl puteți ține pe termen lung. Indiferent de planul dvs. Stabiliți câte calorii totale aveți nevoie în fiecare zi pentru a pierde în greutate în siguranță între 0,5 și 1 kg pe săptămână. În general, trebuie să reduceți, să ardeți sau să combinați atât reducerea, cât și arderea a de calorii pe zi pentru a pierde 0,5 până la 1 kg.

Puteți începe prin a calcula numărul de calorii pe care le consumați într-o zi normală. Utilizați software-ul de jurnal alimentar sau un calculator online pentru a afla acest lucru, apoi scădeți de realizați pierderea în greutate pentru a obține numărul total de calorii pe care ar trebui să le consumați într-o zi.

De asemenea, puteți utiliza un software de calcul sau o aplicație online pentru a afla câte calorii să consumați zilnic pentru pierderea în greutate, în funcție de vârstă, sex, greutate și nivelul de activitate. Măsurați dimensiunea de servire.

Multe modele au ajutorul unui expert de formatori, dieteticieni și un buget nelimitat pentru a-i ajuta să piardă în greutate sau să rămână în formă.

Pentru a menține o dietă hipocalorică, ar trebui să mâncați alimente în porții specificate. Dimensiunea de servire este prea mare va face ca pierderea în greutate să fie mai puțin eficientă.

Cumpărați un cântar pentru alimente sau un set de pahare de măsurare pentru a vă asigura că mergeți pe calea cea bună. Măsurați cu precizie cantitatea de alimente și junk food pe care doriți să vă atingeți obiectivul.

Facilitează-ți obiectivele de slăbire folosind recipiente cu alimente, vase și cupe de anumite dimensiuni.

realizați pierderea în greutate este greutatea mai greu de pierdut după 30 de ani

De exemplu, puteți depozita masa de prânz într-un recipient de mărimea unei cești. Dimensiunile de servire potrivite pentru majoritatea alimentelor sunt următoarele: Proteine: 85 până la grame, Fructe: ½ cană de fructe mărunțite sau o felie mică, Legume: una sau două căni de legume cu frunze verzi și Cereale: 28 grame sau ½ cană. Acesta este un factor important pentru a vă crea un plan care să funcționeze pentru dvs.

Dacă urmați o dietă bogată în proteine, trebuie să consumați mai multe porții la un moment dat. Dacă ți-a fost foame în timp ce țineai o dietă în trecut, încearcă o dietă bogată în proteine. Alegeți o dietă scăzută sau moderată cu carbohidrați. Ambele moduri au propriile interese; poți alege oricare se potrivește stilului tău de viață. O dietă cu conținut scăzut de carbohidrați este pierde schimbarea personalității în greutate a avea primul efect rapid de scădere în greutate comparativ cu o dietă moderată cu carbohidrați.

Cu toate acestea, pe termen lung, sfaturi pentru a pierde în greutate în două zile regimuri au efecte generale similare de pierdere în greutate.

Regimul cu conținut scăzut de carbohidrați este mai strict.

realizați pierderea în greutate pierde guy fat fat fat

Dacă îl poți urmări cu ușurință și nu simți pofta de carbohidrați, atunci acest regim va fi potrivit pentru tine. Unii oameni se simt confortabil pierzând în greutate cu un aport zilnic moderat de carbohidrați. După cum sa menționat mai sus, ar trebui să alegeți modul care vi se potrivește cel mai bine. Dacă doriți să vă limitați aportul de carbohidrați, limitați aportul de alimente din cereale integrale pâine, orez, paste, fursecuri etc.

realizați pierderea în greutate sota pierdere în greutate dfw

Majoritatea nutrienților din acest grup alimentar pot fi obținuți din alte surse de hrană. În plus, limitați legumele cu amidon leguminoase, cartofi, realizați pierderea în greutate și fasole dacă alegeți o dietă săracă în carbohidrați. Prioritizați fructele și legumele cu mesele.

Puteți alege dintr-o varietate de diete. Cu toate acestea, majoritatea dietelor includ consumul de multe fructe și legume în fiecare zi. Legumele și fructele sunt sărace în calorii, dar bogate în substanțe nutritive. Acest grup alimentar conține multe vitamine, minerale, antioxidanți și fibre. Mâncați întotdeauna până la una sau două porții de fructe în fiecare zi.