Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Tipul de ardere a grăsimilor corpului. Tipuri de ardere a grăsimilor. Sfaturi pentru arderea grasimilor

Conținutul

    Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

    tipul de ardere a grăsimilor corpului

    Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal. Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

    Comentarii Arderea grasimilor de tipul corpului, Formular de căutare Dieta de slabit 1 kg pe saptamana de cum sa slabesti in functie de forma corpului Dau legi cu dedicaţie cum se poate reduce greutatea în 1 săptămână în mod natural a-şi salva baronii acum top 5 pastile pentru dieta naturală zile. Propunerea MAI pentru 15 mai: Plecăm din localităţi pentru patru noi motive, iar sportivii îşi reiau antrenamentele.

    Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic. Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training.

    tipul de ardere a grăsimilor corpului

    HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică. Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort.

    tipul de ardere a grăsimilor corpului

    Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții. De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient slimming comentarii avansate de minute de jogging.

    tipul de ardere a grăsimilor corpului

    De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia. Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare.

    Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.